Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Lekcja Jutsu Rangi D/S, Żywioł: Katon

Post: 16 wrz 2013, 18:21
autor: Rikudō Sennin
Witam was serdecznie w Lekcji 1 technik Żywiołowych!!!!!! Tylko wszyscy od Genina mogą tutaj przebywać i oczywiście uczestniczyc w nauce Żywiołu który zadaje najwięcej obrażeń: Katon Ogień.

W tej lekcji nauczymy się wszystkich technik Katon!

Katon - porywczy żywioł który możemy mieć w sobie podczas odkrywania swojej natury bądź klan który ma podstawe tej techniki od urodzenia (np. Uchiha).

Dosyć duże obrażenia bo Ogień to spektakularny żywioł...

Pod spodem piszemy (inaczej niż w podstawowych lekcjach), jaką chcemy technikę opanować, i patrząc na czas od napisania postów naliczamy godziny i zapisujemy pod postem godzine rozpoczecia i zakończenia, potem techniki wpisujemy edytując Kartę Postaci w polu Techniki....

Używając "List" przed uzyciem zaznaczamy dany tekst i umieszczamy Liste technik..

Ranga D – techniki, którymi mogą posługiwać się genini.


Klany i ich techniki do nauczenia będa w innym temacie opisanym w Konoha gakure no sato w odpowiednim temacie: Uchiha - Klan, techniki i Historia...

Podstawowe techniki katon: (Nie tylko dla Uchiha)

Techniki rangi D:
----------------------------------------------------------------------------
Endan:

ObrazekObrazek

Technika polega na wypluciu z ust ognistej kuli, po wykonaniu odpowiednich pieczęci. Celnym trafieniem np. w szyję można tą techniką od razu pokonać przeciwnika.

Obrażenia: 1100

Wymagania: Ranga Genin (lub wyżej), Czas Nauki: 4h,
----------------------------------------------------------------------------
Kasumi Enbu no Jutsu

Obrazek

Jutsu polega na wypuszczeniu z ust łatwo palnego gazu, który przy najmniejszym kontakcie z ogniem (Iskra) eksploduję. Wybuch nie jest zbyt wielki ale precyzyjne wykorzystanie tej Techniki może nawet uśmiercić przeciwnika.

Obrażenia: 1600-3900 powyżej i słaba kondycja przeciwnika zabija....

Wymagania: Genin (lub wyżej), Czas Nauki: 5h,
----------------------------------------------------------------------------
Ranga C – techniki, którymi „docelowo” posługują się chuunini, jednakże ciężko pracujący genin również jest w stanie wykonać technikę tej rangi.
----------------------------------------------------------------------------
Techniki rangi C:
----------------------------------------------------------------------------
Housenka no Jutsu

ObrazekObrazek

Ulepszona wersja endana. Dzięki lepszej kontroli chakry możemy "wystrzelić" kilka kul w krótkich odstępach czasowych. Co najczęściej powoduję dezorientacje przeciwnika. Housenka jest troszkę mniejsza od zwykłego endana i zadaje trochę mniejsze obrażenia.

Obrażenia: 4500-7000

Wymagania: Chunin, Czas Nauki: 10h
----------------------------------------------------------------------------
Goukakyuu no Jutsu

Obrazek

Technika polega na wydmuchnięcie z samych płuc ognia doskonale zmieszanego z powietrzem zarazem tworząc wielką ognistą kule. Trafienie (20%) kończy się zgonem przeciwnika.

Obrażenia: Jeśli trafi zgon, jeśli zadrasnie może stracić tą część ciała w która dostanie...

Wymagania: Chunin, Czas Nauki: 13h
---------------------------------------------------------------------------
Ranga B – wyższa szkoła jazdy. Technikami tymi posługują się jounini, ponadto wymagają dużych pokładów czakry.

Techniki rangi B:

---------------------------------------------------------------------------
Haisekishou

ObrazekObrazek

Technika identyczna jak Kasumi Enbu no Jutsu jednak sami możemy kontrolować moment wybuchu gazu. Wystarczy strzelić zębami by cały wydmuchnięty przez nas gaz zrobił spektakularne BOOM

Obrażenia: BOOOOOOOOOM!!, Zabiera 10000 obrażeń

Wymagania: Jounin, Czas Nauki: 24h
---------------------------------------------------------------------------
Ranga A – techniki na poziomie Kage i jouninów. Bardzo często są to techniki zakazane.

Techniki Rangi A:
---------------------------------------------------------------------------
Gouryuuka no Jutsu

Obrazek

Technika polega na wydmuchnięciu z płuc dużej ilości powietrza przy pomocy odpowiednich pieczęci mieszamy ją z chakrą i tworzymy ogromny słup ognia. Uwaga.! Można nim dowolnie sterować.

Obrażenia: 19000-25000

Wymagania: Kage/Jounin, Czas Nauki: 54h
---------------------------------------------------------------------------
Ranga S – najwyższa ranga, są to techniki sekretne, często unikalne dla użytkownika.

Techniki Rangi S:

---------------------------------------------------------------------------
Hibashiri

Obrazek

Wykonując odpowiednie pieczęcie tworzymy obok nas linie ognia które po chwili zwiększają się na wysokość kilku metrów. Możemy nimi dowolnie poruszać, by np. otoczyć nimi przeciwnika. Technika ta jest tak potężna za obronić się przed nię można tylko mocnym jutsu wodnym [Suiton].

Obrażenia: Jeśli przeciwnik spróbuje uciec, traci po dotknieciu chociaż milimetr połowe chakry....chakra nie przechodzi niestety na uzytkownika...

Wymagania: Kage/ANBU, Czas Nauki: 75h/76h
---------------------------------------------------------------------------
Zukokku

ObrazekObrazek

Technika polega na wypluciu ogromnego słupa ognia, który spali niemalże wszystko w otoczeniu jutsu. Technice można zapobiec jedynie bardzo mocnym wodnym jutsu.

Obrażenia: Szybkie zastosowanie uśmierca..., a jesli uzyjemy go z Raiton zabieramy połowężycia (np. jeśli ma 900;zostało mu 900 to zabieramy mu połowę czyli: 450hp)

Wymagania: Kage, Czas Nauki: 125h
---------------------------------------------------------------------------