Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Lekcja Jutsu Rangi D/S, Żywioł Fuuton.

Post: 18 wrz 2013, 11:49
autor: Rikudō Sennin
Witam was na lekcji żywioły Fuuton! (Wiatr)....
Tak jak w poprzednim temacie, tu podaje jutsu pod dany żywioł a wy uzupełniacie pod tematem według wymagań i odliczacie czas nauki...

Fuuton (małe info):
(W powietrzu ukrycie) - Shinobi mogą korzystać z mocy natury tworząc ogromne tornada czy nawet huragany.

Jutsu Rangi D:

---------------------------------------------------------------------------
Daitoppa

ObrazekObrazek

Polega na wydmuchnięciu z ust sporej ilości powietrza. Jutsu nie ma zbyt dłużej siły może jedynie zwalić słabszego shinobi z nóg. Bardzo opłaca się go użyć by stworzyć zasłonę dymną z rzeczy które leżą na ziemi.

Obrażenia: Mało około: 500

Wymagania: Genin, Czas nauki: 2h
---------------------------------------------------------------------------
Renkuudan

ObrazekObrazek

Technika podobna do Endana i Teppoudamy, ale tym razem jest to kula z powietrza.

Obrażenia: 1000! albo 900 ileś!

Wyamagania: Genin, Czas nauki: 4-5h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu Rangi C
---------------------------------------------------------------------------
Kazekaeshi

ObrazekObrazek

Jutsu wymaga wachlarza.! (Wachlarze do kupienia na targu bądź w sklepie).
Mocnym machnięciem wytwarzamy tornado, które może poważnie zranić przeciwnika. Możemy także sterować nim w dowolny sposób, jednak nie jest ono dość szybkie i nie może się oddalać zbyt dlatego.

Obrażenia: 1200-3000

Wymagania: Chunin, Czas Nauki: 7h
---------------------------------------------------------------------------
Mugen Sajin Daitoppa

ObrazekObrazek

Ulepszona wersja Daitoppa zamiast samego podmuchu w powietrze wtłaczamy także ilośći piasku. Gęstość ziarenek zależy od rangi użytkownika.

Obrażenia: Zasłona z piasku dodatkowe ruchy przez 5 tur przeciwnik nic nie widzi przez te tury może jedynie użyć silnego podmuchu natury wiatru (jeśli takowyż posiada).

Wymagania: Chunin, Czas Nauki: 9h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu Rangi B
---------------------------------------------------------------------------
Juuha Shou

ObrazekObrazek

Dzięki tej technice użytkownik wystrzela duży niebieski półksiężyc powietrza który po zderzeniu się z jakimś obiektem przecina go. Bardzo efektowna technika w połączeniu z żywiołem ognia [Katon]

Obrażenia: Super ta technika bo daje 7000 obrażen od jednego półksięzyca!

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 15h
---------------------------------------------------------------------------
Kamikaze

Obrazek

Tworzymy średniej wielkości tornado. Sama technika nie jest zbyt silna ale w połączeniu z techniką Ognia[Katon] lub wody[Suiton] może być naprawdę potężna i zbić wielu wrogów.

Obrażenia: Potężne średniej wielkości tornado dające efekt taki aby przeciwnika zmylić i poprostu wyrzucić go hen daleko!

Wymagania: Jounin, Czas nauki 16h
---------------------------------------------------------------------------
Kaze no Yaiba

ObrazekObrazek

Jutsu polega na stworzeniu czegoś na podobieństwo ostrza z wiatru które znika po jednym cięciu. By je wykonać wystarczy nawet najdelikatniejszy ruch palcem.

Obrażenia: 12000-20500

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 23h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu Rangi A
---------------------------------------------------------------------------
Juuha Reppu Shou

Obrazek

To jutsu tworzy bardzo dużą niebieską ręke z powietrza,która niszczy praktycznie wszystko. Przy starciu np.z Rasenganem lub Chidori odrzuca przeciwnika na odległość 10-15m.Jest ulepszoną techniką Juuha Shou.

Obrażenia: Miażdży przeciwnika na miazgę (heh trochę dziwnie napisane ^^)

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 25h
---------------------------------------------------------------------------
Kami Oroshi

ObrazekObrazek

Po wykonaniu pieczęci składamy ręce podobnie jak do rasengana i kumulujemy między nimi chakre natury wiatru prostym ruchem przypominającym rzut wystrzeliwujemy z rąk potężny strumień wiatru mogący zabić przeciwnika.

Obrażenia: 34000-45000

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 30h
---------------------------------------------------------------------------
Kirikirimai

ObrazekObrazek

Wymaga wachlarza z ulepszoną odpornością na ogień.
Naznaczając wachlarz swoją krwią i przywołujemy łasice Kamaitachi dzięki której możemy wytworzyć ogromny podmuch wiatru tnący wszystko na swojej drodze.

Obrażenia: 46900-65400

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 75h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu Rangi S
---------------------------------------------------------------------------
Atsugai - zakazana technika jedynie dla pochodzących z Suna

Obrazek

Technika polegająca na wydmuchnięciu ogromnej ilości powietrza pod ogromnym ciśnieniem. Jutsu ma ogromną moc, ale działa tylko w niewielkich odległościach z daleka nie zada przeciwnikowi większych obrażeń, co najwyżej może posłużyć do odwrócenia uwagi.

Obrażenia: Słabe jutsu mimo że to ranga S, odwrócenie uwagi totalne!

Wymagania: Kage/Utalentowany Jounin z Suna, Czas nauki: 125h
---------------------------------------------------------------------------
Reppushou - jedynie dla członków klanu Rikudo, posiadaczy EMS (Eternal Mangekyou Sharingana z pełnią mocy) lub z posiadaczem Ranmaru.

ObrazekObrazek

Technika używana przez Peina po wykonaniu odpowiednich pieczęci wytwarzamy strumień powietrza poruszający się z niewyobrażalną prędkością. Strumień przebija przeciwnika na wylot co kończy się zgonem

Obrażenia: Zabija przeciwnika od razu

Wymagania: Kage, Czas nauki 200h! (Bonus po ukończeniu: zdobycie ranmaru, następnie Rinnegan słabszy i mocny)
---------------------------------------------------------------------------
Fuuton Rasen Shuriken - Klan Uzumaki ma to w genach, i może wytworzyć od razu bez problemu.

ObrazekObrazek

Jutsu wymaga dwóch klonów. Razem z nimi tworzymy rasengana i dodajemy do niego chakre natury wiatru tworząc ogromny shuriken w naszej dłoni. Technika bardzo mocna mogąca zabić wiele osób naraz. Niestety rani ona także użytkowania a efekty tych ran są nie odwracalne.

Obrażenia: To co wyżej ^^.

Wymagania: Jounin/Sennin/Kage, Czas nauki: 190h