Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strona 1 z 1

Lekcja Jutsu Rangi D/S, Żywioł Suiton

Post: 18 wrz 2013, 17:27
autor: Rikudō Sennin
Ostatnia lekcja dla żywiołu którym możemy spamować: Suiton.

(Do spamowania to zbyt przesadzam mozna atakowac, jednym atakiem za drugim ^^)

Suiton
(W wodzie ukrycie) - techniki, które mają swoje korzenie w wodnym żywiole. Shinobi mogą tworzyć dzięki temu mury z wody albo wodę, która zamienia się w jakieś bestie lub kule.

---------------------------------------------------------------------------
Jutsu rangi D
---------------------------------------------------------------------------
Teppoudama

ObrazekObrazek

Technika podobna do endan z Katona, tylko tym razem wypluwamy wodną a nie ognistą kulę.

Obrażenia: 200-300

Wymagania: Genin, Czas nauki (najszybsze jutsu mało nauki) 2h
---------------------------------------------------------------------------
Taihoudan

ObrazekObrazek

Ninja przy mocnym wydechu wypuszcza z ust sporej wielkości strumień wody pod dość dużym ciśnieniem, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (Drzewo, Skała)

Obrażenia: 250-345

Wymagania: Genin, Czas nauki: 5h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu rangi C
---------------------------------------------------------------------------
Mizu no Tatsumaki

Obrazek

Shinobi tworzy małe wodne tornado poruszające się z dużą prędkością. Osoba która zostanie złapana w tą technika ma spore kłopoty bo robienie pieczęci w takich warunkach nie jest zbyt łatwe. Niestety technika utrzymuję się tylko kilka sekund. Shinobi złapany w nią może być w szoku.

Obrażenia: 450-600

Wymagania: Chunin, Czas nauki: 13h
---------------------------------------------------------------------------
Mizu Bunshin no Jutsu

Obrazek

Tworzymy wodne klony o właściwościach identycznych jak Kage Bunshin, ale wymagają one bliskości wody do powstania. Klony mogą wykonywać jutsu, jednak przy przyjęciu jednego ciosu znów zamieniają się w wodę. Użytkownik wykonujący to jutsu może przekazać klonom większą ilość chakry by mogły one wykonać jakieś jutsu

Obrażenia: -----

Wymagania: Chunin, Czas nauki: 15h
---------------------------------------------------------------------------
Mizu no Mouchi

Obrazek

Tworzymy z wody wytrzymały bicz. Którym można związać przeciwnika, wyrwać mu jego oręż. Możne też posłużyć się nim, by przyspieszyć szybkość ucieczki, lub dostać się w jakieś wysokie miejsce.

Obrażenia: 780-1300

Wymagania: Utalentowany z duża ilościa chakry Chunin, Czas nauki: 24h
---------------------------------------------------------------------------
Suijinheki

Obrazek

Wypuszczamy z ust sporą ilość wody, tworząc przed sobą grubą ściane sporej wielkości. Technika używana w defensywie, gdy nie ma możliwości ucieczki.

Obrażenia: Defensywa +30 do Obrony podczas techniki.....

Wymagania: Chunin, Czas nauki: 25h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu rangi B
---------------------------------------------------------------------------
Suigadan

Obrazek

Technika skuteczna tylko na wodzie lub też obok wody.! Jutsu polega na stworzeniu wodnych kolców poruszających się dosyć szybko. Kolce są na tyle twarde, że można nimi przebić przeciwnika na wylot.

Obrażenia: 1450-1600

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 50h
---------------------------------------------------------------------------
Suirou no Jutsu

Obrazek

Zamykamy przeciwnika w wodnej kuli, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko bardzo można technika. Jest jedna wada kulę musimy cały czas kontrolować chociaż jedną ręką, czyli musimy także stać w jednym miejscu co nie zawsze się sprawdza gdy mamy kilku wrogów.

Obrażenia: Tylko podczas duszenia sie przeciwnika co możę doprowadzić go nawet do smierci...

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 55/56h
---------------------------------------------------------------------------
Sution Kazamara

ObrazekObrazek

Proste jutsu polega na stworzeniu powietrznego zbiornika wody którym możemy dowolnie poruszać. Jutsu samo w sobie nie ma prawie żadnej mocy. Prawdziwą siłę osiąga gdy przyzwiemy do tej wody summona takiego jak np. rekin czy pirania, wystarczy że przeciwnik wpadnie w tą dużą krople wody a zginie zjedzony przez naszego summona.

Obrażenia: Żadne, doprowadza po złapaniu do śmierci (można się wskrzesić u admina z powodem i linkiem do walki przegranej)

Wymagania: Jounin z dobrą szybkością, Czas nauki: 62h
---------------------------------------------------------------------------
Kokuun no Jutsu

Obrazek

Technika dość nietypowa. Polega na sprowadzeniu nad dany obiekt deszczowych chmur, jednak nie zsyłamy z niej deszczy tylko łatwo palny czarny pył. Który przy najmniejszym kontakcie z ogniem eksploduje. Technika ma spore pole rażenia jednak trzeba uważać bo jest dość nie przewidywalna.

Obrażenia: Można przez przypadek samego siebie zranić, ale zadaje dość dużę obrażenia około 2300-2400

Wymagania: Jounin/Sennin (bardziej przydatne z Senjutsu 4 poziom mędrca), Czas nauki: 78h
---------------------------------------------------------------------------
Jutsu rangi A
---------------------------------------------------------------------------
Suiryuudan no Jutsu

Obrazek

Technika skuteczna tylko na wodzie i obok wody.! Tworzymy bardzo szybko poruszającego się wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, ale tak samo jak przy tamtej technice wraz z oddalaniem się od zbiornika wody jego moc słabnie.

Obrażenia: Po złapaniu 3500-4000, jeśli ucieknie przez 5 rund ma zadawane obrażenia po 300....

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 83h
----------------------------------------------------------------------------
Goshoku Zame

ObrazekObrazek

Technika polega na wprowadzeniu do wody pięciu rekinów które są odporne na wszystkie ataki fizyczne.
Mogę ona rozszarpać przeciwnika na strzępy.

Obrażenia: 5000 i pewna śmierć....

Wymagania: Sennin, Czas nauki: 100h
-----------------------------------------------------------------------------
Daibakufu no Jutsu

Obrazek

Technika polega na stworzeniu ogromnej wodnej fali która miażdży przeciwnika i podtapia jednocześnie.

Obrażenia: 6000-6500

Wymagania: Jounin, Czas nauki: 120h
------------------------------------------------------------------------------
Jutsu rangi S
------------------------------------------------------------------------------
Mizu Kawarimi

Obrazek

Technika polega na całkowitej przemiany naszego ciała w wodę, możemy wtedy zregenerować swoje ciało. Jutsu można używać też jako techniki kamuflażu. Uwaga.! Technika trwa tylko 3 tury.

Obrażenia: -------- bonus do zręczności +155

Wymagania: Jounin z talentem do uników, Czas nauki: 126h
-------------------------------------------------------------------------------
Suiryuuben - Zakazana technika

Obrazek

Tworzymy na sobą dużą kulę wody, z której wystrzelamy coś na kształ wodnych pocisków ktorą są wstanie przebić się przez niemal wszytko. Bicze wystrzelamy we wszystkich kierunkach.

Obrażenia: 4000 za jeden bicz! (4000 x 10!!!!!!!!!), Czas nauki: 200h
-------------------------------------------------------------------------------